Wednesday, October 20, 2010

Pembelian Pertama

Sekarang Public Gold sedang membuka promosi untuk sesiapa yang hendak menjadi dealer. Dengan pembelian RM20k dalam satu resit anda sudah boleh menjadi dealer Public Gold. Akan tetapi peluang ini muncul sekejap sahaja kerana ia akan berakhir pada bulan ini. November nanti harga untuk menjadi dealer adalah RM40k. tinggal lebih kurang 10hari saja lagi. Alhamdulillah saya sempat menyertainya.

Keuntungan menjadi dealer Public Gold antaranya :
1) dapat komisyen 1.5% setiap kali order emas dari Public Gold.
2)Keuntungan kenaikan emas setahun 20%-37%.
3)Capital gain bila beli masa harga rendah dan jual masa harga mahal.
4)Keuntungan belian balik 5%-6% dan keuntungan jual semula kepada Public Gold 0.3%. Memang  menarik bila menjadi dealer Public Gold.

Kalau tak mahu berniaga emas pun tak mengapa kerana Public Gold bukanlah mengamalkan sistem MLM untuk pengedarnya kena ‘maintain sales’. Tak perlu mengejar sales. Boleh juga dianggap membeli emas dengan diskaun 1.5%. Kalau anda berniaga anda untung lebih. Kalau tak berniaga pun dah untung hasil kenaikan harga emas dan menggunakan beberapa teknik manipulasi emas untuk buat untung lebih. Dengan Public Gold ni kita beli emas bukannya kita beli produk-produk mcm minyak wangi ngan makanan yg mana kalau tak pakai lama boleh luput tarikh. Emas nie makin lama simpan makin mahal harganya.

Bagi sesiapa yang berminat bolehlah sertai rangakaian saya. kami memerlukan pengedar Public Gold  sebagai rakan niaga saya. Tak larat saya nak hantar emas ke seluruh Semenanjung. Jadi bila dah ada setiap pengedar di setiap negeri senanglah saya passing customer kepada dealer di sana. Sape yang untung? lu pikirlah sendiri.

Saya boleh melantik sesiapa yang berminat tetapi dengan syarat kena membeli emas dalam 1 resit pembelian emas Public Gold. Emas itu anda kena ambil sendiri di mana-mana Cawangan Public Gold. Saya hanya mengajar cara dan introduce anda sahaja supaya dapat bergelar dealer dan seterusnya anda yang berniaga emas sendiri. Kalau ingin menjadi dealer tetapi tidak cukup modal saya ada cara bagaimana untuk membantu anda. Bagi sesiapa yang berminat boleh hubungi saya di talian 013-2575747 atau email saya di shahrizan_nazir@yahoo.com.

No comments:

Post a Comment